سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوراکی های باورنکردنی برای لاغرها

چاقی بسیار زیاد و یا کمبود وزن هر دو از جمله مواردی هستند که نمی توان به آن ها به عنوان شرایط سالم نگاه کرد. اما همیشه لاغر کردن و رسیدن به اندامی متناسب یکی از سوژه های اصلی مطالب علمی بوده است و به همین دلیل کمتر به موضوع چاق شدن و افزایش وزن پرداخته شده است.

افرادی که کمبود وزن دارند ضعیف تر هستند و ممکن است به بیماری های مختلفی دچار شوند در حالیکه با کمی غذا خوردن می توانند به وزن دلخواهشان برسند. در این مطلب بهترین موادی که برای چاق شدن می توانید مصرف کنید را معرفی می کنیم.
 گردو: گردو یکی از آحیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. میزان امگا3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری های مختلف در بدن شما جلوگیری می کند.

alt
 

 شیر پرچرب: شیر به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین ببرد ولی بسیاری از پزشکان نوع کم چرب آن را توصیه می کنند شیرپرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند چاق شوند.

alt
 

 نارگیل: نارگیل یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. آب نارگیل دارای مواد مغذی بیشماری است و کالری بالایی دارد که می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند.

alt
 

 موز: موز میوه ای که می تواند به عنوان یک کربوهیدارات سالم از آن نام برد و یکی دیگر از مواد خوب برای چاق شدن است. موز همچنین می تواند انرژی روزانه شما را نیز تامین کند.

alt
 

 دانه های مغذی: از جمله دانه های مغذی می توانیم به تخم کتان، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنند.

alt
 

 بادام: بادام یکی از تنقلات سالم که می توانید روزانه از آن استفاده کنید. سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مبارز بیماری های عصبی است. بادام نیز می تواند به افراد لاغر کمک بسزایی بکند.

alt
 

 روغن زیتون: هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از بیماری های قلب و عروقی نیز پیشگیری می کند.

alt
 

 سیب زمینی: منبعی عظیم از کربوهیدارات ها و همچنین مملو از مواد مغذی که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می شود.

alt
 

 لوبیا: لوبیا مملو از پروتئین است و با کالری زیادی که دارد می تواند انرژی شما را برای کارهای سخت تامین کند و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک بسزایی می کند.

alt
 

 موجودات دریایی: ماهی های آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا3 هستند. این مواد همچنین به شما در داشتن بدنی سالم و خصوصا افراد لاغری که به چاقی گرایش دارند نیز کمک می کنند.
 





تاریخ : دوشنبه 93/3/5 | 10:16 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ