سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوچک کردن شکم با 4 اسموتی میوه ای

 

اگر می خواهید شکم تختی داشته باشید و چند کیلو اضافه وزن و چربی های انباشته شده در نواحی شکم و پهلوها را آب کنید به سیب و نوشیدنی های تهیه شده از آن اعتماد کنید. در ادامه خواهیم گفت سیب چگونه شما را از شر چربی زیاد شکم خلاص می کند.

کوچک کردن شکم با سیب

سیب سرشار از فیبرها است که شما را مدت زمان طولانی سیر نگه می دارند و به دفع راحت کمک می کنند. سیب در رنگ‌ها و انواع مختلف در سرتاسر جهان وجود دارد. برخی شیرین و برخی دیگر ترش هستند. اما همه این انواع یک نقطه مشترک دارند و آن مراقبت از سلامتی است.

 

سیب در یک نگاه

سیب یک میوه کم کالری است و در عین حال احساس سیری طولانی مدتی ایجاد می کند. سیب بدن را سم زدایی می کند و باعث کاهش کلسترول، تنظیم عملکرد روده ها، ارتقای سلامت قلب و حفظ سلامت کبد می شود. بنابراین توصیه می شود که به طور روزانه از خواص این میوه بهشتی بهره مند شوید.
توصیه می شود که سیب های ارگانیک را انتخاب کنید. چون بیشترین خاصیت سیب در پوست آن نهفته است. بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید تا سیب مصرفی تان آلوده به انواع آفت کش ها نباشد.

در ادامه 4 نوشیدنی تهیه شده از سیب را ارائه می دهیم که می توانید آن‌ها را در چهارچوب یک رژیم غذایی سالم و متعادل قرار دهید و از خواصشان برای تناسب اندامتان استفاده کنید. مطمئن باشید که نتایج اولیه را در عرض چند هفته مشاهده خواهید کرد.

 

_ کوچک کردن شکم با نوشیدنی سیب سبز و تخم کتان

در سال‌های اخیر تخم کتان شهرت زیادی پیدا کرده است. این دانه های ریز سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان ها و منبع فوق العاده اسیدهای چرب امگا 3 هستند. ترکیب پودر تخم کتان و سیب سبز باعث کاهش چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و ارتقای سلامتی تان می شود.

ترکیبات لازم

سیب سبز 1 عدد
نوشیدنی جوی دو سر 1 لیوان (200 میلی لیتر)
پودر تخم کتان 1 قاشق معادل 10 گرم

روش تهیه

قبل از هر کاری باید سیب را با دقت شستشو دهید. بهتر است آن را با پوست مصرف کنید. سپس سیب را به چهار قسمت تقسیم کنید و دانه های آن را خارج کنید. آن‌ها را با آب جوی دو سر (حاصل جوشاندن بیست گرم جوی دوسر با یک لیتر آب) در مخلوط کن ریخته و به مدت چند ثانیه میکس کنید. سپس آن را در یک لیوان ریخته و کمی پودر تخم کتان روی آن ریخته و میل کنید.

 

_ کوچک کردن شکم با اسموتی، سیب، دارچین و بادام

این اسموتی خوشمزه که در ترکیب آن سیب، بادام و دارچین وجود دارد برای شروع روز فوق العاده است. چون علاوه بر اینکه انرژی زا است باعث تحریک سوخت و ساز بدن شده و به دلیل ترکیبات دارچین میزان قند خون را نیز کاهش می دهد. این نوشیدنی همچنین سیرکننده است و برای رفع یبوست مؤثر عمل می کند.

مواد لازم

سیب قرمز : 1 عدد
آب جوی دوسر : 1 لیوان معادل 200 گرم
بادام :  10 عدد
پودر دارچین : 1 قاشق چایخوری

روش تهیه و مصرف

ابتدا سیب را با دقت شستشو داده و به چهار قسمت تقسیم کنید. بادام را خرد کنید. سپس تمام مواد را در مخلوط کن ریخته و کاملاً مخلوط کنید. نوشیدنی را در لیوان ریخته و پودر دارچین روی آن بپاشید و میل کنید.

 

_ کوچک کردن شکم با اسموتی سیب، آناناس، نعنا و لیموترش

این نوشیدنی نه تنها در لاغری و کاهش چربی های شکمی نقش دارد بلکه آرامبخش نیز محسوب می شود. مانتول موجود در نعنا، بروملین موجود در آناناس و پکتین موجود در سیب باعث کنترل ضربان قلب و افزایش ترشح سروتونین می شوند. توصیه می کنیم این نوشیدنی را برای تسریع روند لاغری و همچنین حفظ آرامش در برابر فشارها و استرس های بیرونی مصرف کنید.

مواد لازم

سیب سبز : نصف یک عدد
آب لیموترش : نصف یک عدد
آناناس : 2 برش
برگ تازه نعنا : 5 برگ
آب : 1 لیوان معادل 200 میلی لیتر

روش تهیه و مصرف

آب نصف لیموترش را بگیرید. دو برش آناناس آماده کنید. این دو را با نصف یک عدد سیب سبز و یک لیوان آب و برگ نعنا در مخلوط کن بریزید. این اسموتی در عرض کمتر از 5 دقیقه آماده می شود. مواد را میکس کنید تا یکدست شوند. اگر لازم بود یخ اضافه کرده و میل کنید.

 

_ کوچک کردن شکم با اسموتی سیب سبز، کیوی و آب نارگیل

برای لاغر شدن مانند هر کار دیگری برنامه ریزی و هزینه کنید. این اسموتی شاید کمی گران تمام شود اما یک عصرانه فوق العاده محسوب می شود. افزودن آب نارگیل تازه به این ترکیب باعث می شود که نوشیدنی تان بسیار سالم و مغذی شود. ترکیب سیب و کیوی نیز باعث افزایش ویتامین C، ویتامین B6، فیبر، اسیدفولیک، اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان های بدنتان می شود.

مواد لازم

سیب : 1 عدد
آب نارگیل : 1 لیوان معادل 200 میلی لیتر
کیوی : 1 عدد
یخ : 2 قالب

روش تهیه

آب نارگیل بسیار مغذی است و در رژیم های لاغر بسیار مؤثر عمل می کند. برای تهیه این اسموتی کیوی را پوست بگیرید و چهار قسمت کنید. سیب را نیز شسته و چهار قسمت کنید. تمام ترکیبات ذکر شده را در مخلوط کن ریخته و میکس کنید. در نهایت اگر لازم بود نوشیدنی تان خنک تر باشد یخ را نیز اضافه کنید. برای شیرین تر کردن این نوشیدنی می توانید از کمی عصاره گیاه استویا یا اندکی عسل استفاده کنید. در ترکیب هیچ کدام از نوشیدنی ها از شکر استفاده نشود.






تاریخ : دوشنبه 96/1/7 | 1:57 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ