سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیرین کاری های یک افسر پلیس
تونی لپور معروف به پلیس رقاص، یک پلیس 64 ساله ی بازنشسته است که در خیابانهای نیویورک علاوه بر کمک داوطلبانه به ماموران در ترافیک به اجرای انواع مختلف رقص می‌پردازد. همانطور که در تصاویر زیر می بینید تونی لپور(Tony Lepor) در حال اجرای حرکات موزون در حین راه اندازی ترافیک شهری در نیویورک است. لپور این کار را برای 20 سال است که همواره انجام میدهد. او ایده این کار را در سال 1950 پس از مشاهده فیلمی‌به نام کاندیدای دوربین(Candid Camera) گرفت. پس از آن وی با این طرز فکر که مردم به طور روزانه دغدغه دارند و نیازی به دغدغه‌های جدیدی از جانب پلیس ندارند، به مدت 20 سال بی وقفه با لبخند و رقص، به پیشواز متخلفین میرود.








گروه اینترنتی پرشیـن ?











موتورسیکلتی که نامرئی است
موتورسیکلت نامرئی که توسط Joey Ruite طراحی شده با بدنه ی آینه ای که با محیط زیست می آمیزد مجهز شده است. اما آیا سوار شدن بر روی این موتور راحت است ؟ گمان نمی کنم!













عاشقانه ای کم نظیر ...

تو ایران چند نفر با شما همنام هستند؟
برای اینکه اینو بدونید می تونید از ( اینجا ) به سایت ثبت احوال برید و با توجه به این قسمت جالب آماری دستتون میاد که چند نفر هم اسم شما در ایران وجود دارند. وارد این لینک که شدید اسم خودتون رو وارد کنید و بعد اینتر بزنید. نتیجه ای که میاد اولا معنی اسمتون رو میگه و دوما اینکه چند نفر با اسم شما در ایران وجود دارند.

مثلا برای اسم "زهرا" این نتایج اومد: (عربی) 1- (در قدیم) روشن و درخشان؛ 2- (اَعلام) از لقبهای حضرت فاطمه(س) دختر پیامبر اسلام(ص). + (فاطمه) که فراوانی این اسم 2.645.586 نفر هست. خیلی جالب بود. یعنی در ایران بالای 2 میلیون و ششصد هزار نفر اسمشون زهرا هست. این یعنی اینکه اگه جمعیت ایران رو 70 میلیون نفر فرض کنیم، تقریبا از هر 27 نفر، یه نفر اسمشون زهرا هست جالبه که فراوانی فاطمه از زهرا بیشتر بود (بالای سه میلیون و هشتصد هزار نفر)

- راستی اون کیبردی که هست، اگه روی یه حرفش کلیک کنید، تمامی اسامی موجودی که با اون حرف شروع میشن رو براتون میاره، اگه اسمتون معنی داره و در آمار نیست رو هم میتونین از همینجا معنیش رو وارد کنید. ضمنا طبق توضیحی که در سایت‌ داده شده فراموش نکنید که برای جستجو از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کرده و صفحه کلید را در حالت انگلیسی قرار دهید.
با یک حرکت تصاویر سه بعدی خلق کنید

لینک زیر رو باز کنید و مربع ها رو جابجا کنید:

http://www.procreo.jp/labo/lathe_cb.swf

تصاویر زیبایی خلق میشه که بسیار دیدنیست ...
کشف ذراتی که سریع‌تر از نور حرکت می‌کند
به نقل از رادیو فردا : بتازگی گروهی بین المللی از دانشمندان گزارش داده اند که ذرّاتی کوچکتر از اتم بنام "نوترینو" میتوانند سریعتر از نور حرکت کنند. بگفته مرکز اروپایی پژوهشهای هسته‌ای (سرن CERN) پرتوی از نوترینو که از شتاب دهنده‌ای در نزدیکی ژنو در مرز فرانسه و سویس به آزمایشگاهی در فاصل? 730 کیلومتری در ایتالیا فرستاده شد، شصت نانوثانیه سریعتر از سرعت نور سفر کرده است. یک نانوثانیه برابر با یک میلیاردم ثانیه است. پیش از این و بنابر نظریه آلبرت انیشتین گفته شده بود که هیچ ذره ای نمی تواند سریع تر از نور حرکت کند که در صورت تأئید این کشف، یکی از اصول بنیادی نظری? آلبرت اینشتین واژگون خواهد شد.


برخورد یک ماشین با سرعت 193 کیلومتر به دیوار
به نقل از ایسنا : یک شرکت کنترل ایمنی خودرو در بروکسل در سریعترین آزمایش تصادف خودرو، یک فورد فوکوس را با سرعت بیش از 193 کیلومتر در ساعت به یک دیوار بتنی کوبید. کارشناسان برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی (EuroNCAP) معمولا برای اعطای رتبه ایمنی به خودروها از سرعت تصادم 64 کیلومتر در ساعت استفاده می‌کنند؛ اما برنامه تلویزیونی Fifth Gear(دنده پنجم) برای مشاهده اتفاقات حاصل از برخورد مستقیم در سرعتهای سه ‌برابر که بیشتر خودروهای عادی از این قابلیت برخوردارند، درخواست این آزمایش را داده بود.





مهندسان در این عملیات پیچیده از یک دستگیره چرخ جرثقیل برای پرتاب این خودروی فورد با 16 برابر قدرت کشش بالاتر از خودروی بوگاتی ویرون به سوی دیوار استفاده کردند. فورد فوکوس پس از برخورد با دیوار در میان هراس و شوک شاهدان، کاملا معدوم شد. سرعت این خودرو در زمان برخورد در تنها 60 میلی ثانیه از 193 کیلومتر در ساعت به صفر رسیده، درحالی که مانکن‌های چوبی موجود در آن با نیروی تا 400 گرم روبرو شده بودند.
گروه اینترنتـی پرشین ?
این مهندسان به دلیل آگاهی از آثار تخریبی مورد انتظار از عروسکهای آزمایش تصادف ارزان استفاده بودند. به گفته آنها در صورت حضور انسان در این تصادف، مرگ وی حتمی بود. الی پیرسون از موسسه خبره امنیت جاده بریک از این برنامه برای نمایش خطرات احتمالی رانندگی با سرعت بالا، تمجید کرد. وی اظهار کرد: خودروهای مدرن از قابلیت رسیدن به حداکثر سرعت در کمتر از چند ثانیه برخوردار بوده و درک خطرات رانندگی با سرعت بالا توسط مردم بسیار اهمیت دارد.
رکورد گینس در طولانی ترین بوسه !

زن و شوهر تایلندی اکاچای و لاکسانا تیرانارات ( Ekkachai & Laksana Tiranarat ) پس از نگه داشتن لب های خود بمدت 46 ساعت و 24 دقیقه برای جشن روز والنتاین در مسابقه طولانی ترین بوسه در شهر پاتایا ( PATTAY ) توانستند رکورد پیشین طولانی ترین بوسه جهان را بشکنند. به این زن و شوهر تایلندی یک انگشتر با نگین الماس به ارزش 1016 یورو و یک جایزه نقدی 2032 یورویی داده شد. بنابر قوانین گینس آنها می توانستند نوشیدنی بنوشند ولی نباید از آغوش هم بیرون می آمدند و همچنین آنها نمی توانستند بنشینند یا بخوابند.
وصیت نامه ای ماندگار !

همیشه دست بالای دست بسیار است حتی برای ربودن روزی ...





پاگنده ترین انسان دنیا
نگاه به پاهای بزرگش نکنید. کارل گریفیث فقط 19 سال دارد که با این پاهای منحصربفرد برنده ی جایزه بزرگترین پا در بریتانیا شناخته شده است. سایز کفش این جوان 63 است ... !!!





تفریحی کاملا رایگان برای کودکان نیازمند !
تونل سبز عشق
در فصل تابستان، زمانی که درختان جنگل در سرسبزی کامل هستند این ریل های راه آهن، قطار را به این تونل که "تونل سبز عشق" نام دارد هدایت می کند. این تونل در منطقه ای در اوکراین واقع است.











شاهکاری از یک عکاس
مایک ادموند عکاس و هنرمند عکسی مفهومی از خود گرفته و با نوشتن جمله ی "اگر دقت کنید به تغییرات پی میبرید" شهرت زیادی به دست آورد. این عکس هم تمام رخ هست و هم نیمرخ

آهوی رمیده ای که یادگار صیاد را همیشه با خود دارد !
شاید تا دم مرگ ...





داره برف میاد!
وقتی اغلب جاهای ایران برف میاد
ما تو فکر برف بازی هستیم
غافل از اینکه یکی باید با آب یخ ظرف‌ها رو بشوره

ظرف غذای نذری همسایه را نگرفتم، هاج و واج نگاهم کرد.
گفتم غذا پخته ام و این زیادی است ...
به او نگفتم که اگر فقط ده دقیقه سرکوچه بایستد حتما یک نفر را می بیند که
سطل آشغال بزرگ را می کاود برای یافتن لقمه ای نان !
دوروبرمان پر است از یتیم، نیازمند و کودکان خیابانی ...

یک محل را نذری میدهید، بی آنکه حواستان باشد
نیازمندان، زورشان به صف ایستادن نمیرسد
و اگر هم برسد، از لباسهایشان خجالت می کشند ...






تاریخ : سه شنبه 90/9/22 | 8:56 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروز | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


کد موسیقی برای وبلاگ